Your SEO optimized title page contents
Zobacz Nasze Promocje!

Zarejestruj się i otrzymaj Rabat 10%!

Rabat ważny przy zakupach powyżej 60 zł!

Zarejestruj się i otrzymaj Rabat 10%!

Rabat ważny przy zakupach powyżej 60 zł!

  • Hagi Cosmetics - Naturalny Balsam z Masłem Mango i Olejem Chia 200 ml

Brak towaru
49.90
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24h
Cena dostawy 9.9
Odbiór osobisty 0
Poczta Polska (Kurier 48h) 9.9
InPost Paczkomaty 9.9
Kurier GLS/DPD 15.9
Poczta Polska (za pobraniem 48h) 16.9
Wysyłka Zagraniczna (Poczta Polska) 37
Dostępność Brak towaru
Waga 0.25 kg
Zostaw telefon
Hagi Cosmetics - Naturalny Balsam z Masłem Mango i Olejem Chia 200 ml
Twoja skóra potrzebuje nawilżenia, uelastycznienia i łagodnej pielęgnacji? Jesteś w ciąży i chcesz naturalnie zadbać o rosnący brzuszek?
Jeśli tak - to ten balsam jest odpowiedni dla Ciebie. W środku znajdziesz to, co najlepsze: oleje makadamia, morelowy, z nasion chia, 
kiełków pszenicy, kokosowy, masło mango i aloes. Ta bogata mieszanka zapewni skórze jędrność oraz złagodzi podrażnienia. 
Daj swojej skórze odrobinę rozkoszy. Biała barwa, słodycz kokosa i cytrusowe orzeźwienie w niepozornej butelce...

Skóra normalna, potrzebująca uelastycznienia. Polecany kobietom w ciąży. 
Skład:
INCI: Aqua, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride,
 Glyceryl Stearate Citrate, Macadamia Ternifolia (Macadamia) Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Oil, Cetyl Alcohol, Aloe Vera,
 Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, 
Salvia Hispanica (Chia) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Tocopherol (Vitamin E), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, 
Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum, Xanthan Gum, Citral,Geraniol, Limonene, Linalool

Przeciwskazania: 
Nie stosować w przypadku alergii na którykolwiek ze składników 
Waga produktu: 200 ml
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.